Zaken (Incidenten, problemen) beheer. Planning ToolOplossingen beheer.
Software beheer. Hardware beheer
Configuratiebeheer. Contractbeheer
Uitleen, bestellingen, wijziging, installatie beheer via zakenbeheer.
SLA's toepassen op zaken.
Grafieken en Rapportage.
Automatische of handmatige hardware/software inventarisatie
Supportdesk Pro GebruikersPortaal, web omgeving voor gebruikers. Volledig in te richten via de Supportdesk Pro beheerdersapplicatie.
Multi database (MySQL, MSSQL).
|
Centrale mailbox koppeling met automatisch toevoegen zaak in wachtrij en respons via email naar gebruiker.
Drag and Drop e-mails vanuit Outlook. Email Tracking(volgen van correspondentie tussen beheerder en gebruiker) per zaak
E-mail beheer, zelf email templates maken met zaak variabelen voor versturen e-mail.
Herinneringen module(Attenderingen).
Facilitaire module(niet in standaard pakket) met barcode mogelijkheid
Zaalreserveringen met Gebruikersportaal integratie, wordt geleverd bij Facilitaire module.
Eenvoudige beheeromgeving voor variabele velden en opzoeklijsten
|
Serverapplicatie voor multiuser features.
Importtool voor Active Directory en andere oplossingen.
Gebruikers kunnen meldingen maken, via Gebruikersportaal, e-mail of gebruikerstool.
Beheren van licenties via software.
Aanmaken van werkgebieden, applicatiebeheerders en helpdeskmedewerkers kunnen zaken registreren in een eigen omgeving.
Snelle email / digitale support
Korte implementatie, langer indien gewenst.
Duidelijke documentatie, eenvoudig zelf installeren updates.
|