Supportdesk Pro is een gebruiksvriendelijke en een zeer betaalbare helpdesk software oplossing.
Supportdesk Pro is eenvoudig in gebruik, snel en veelzijdig inzetbaar. Download de demo en vraag een vrijblijvende offerte aan om een actueel beeld te krijgen.
Met Supportdesk Pro ondersteunt u, uw interne gebruikers. Op dit moment is Supportdesk Pro geen volwaardige oplossing voor een business2business situatie.

Supportdesk Pro bevat alles voor een interne helpdesk, hiermee is Supportdesk Pro een totaaloplossing. Hieronder staan de belangrijkste onderdelen, alle onderdelen zijn standaard functionaliteit met uitzondering van de facilitaire module.
  • Zaken (Incidenten, problemen) beheer.
  • Planning Tool
  • Oplossingen beheer.
  • Software beheer.
  • Hardware beheer
  • Configuratiebeheer.
  • Contractbeheer
  • Uitleen, bestellingen, wijziging, installatie beheer via zakenbeheer.
  • SLA's toepassen op zaken.
  • Grafieken en Rapportage.
  • Automatische of handmatige hardware/software inventarisatie
  • Supportdesk Pro GebruikersPortaal, web omgeving voor gebruikers. Volledig in te richten via de Supportdesk Pro beheerdersapplicatie.
  • Multi database (MySQL, MSSQL).
  • Centrale mailbox koppeling met automatisch toevoegen zaak in wachtrij en respons via email naar gebruiker.
  • Drag and Drop e-mails vanuit Outlook.
  • Email Tracking(volgen van correspondentie tussen beheerder en gebruiker) per zaak
  • E-mail beheer, zelf email templates maken met zaak variabelen voor versturen e-mail.
  • Herinneringen module(Attenderingen).
  • Facilitaire module(niet in standaard pakket) met barcode mogelijkheid
  • Zaalreserveringen met Gebruikersportaal integratie, wordt geleverd bij Facilitaire module.
  • Eenvoudige beheeromgeving voor variabele velden en opzoeklijsten
  • Serverapplicatie voor multiuser features.
  • Importtool voor Active Directory en andere oplossingen.
  • Gebruikers kunnen meldingen maken, via Gebruikersportaal, e-mail of gebruikerstool.
  • Beheren van licenties via software.
  • Aanmaken van werkgebieden, applicatiebeheerders en helpdeskmedewerkers kunnen zaken registreren in een eigen omgeving.
  • Snelle email / digitale support
  • Korte implementatie, langer indien gewenst.
  • Duidelijke documentatie, eenvoudig zelf installeren updates.
  • Heeft u een vraag over een onderdeel wat hier niet is beschreven, neem contact met ons op via info@supportware.nl, wij beantwoorden deze vraag graag voor u.

    - Klik hier om een demo te downloaden.
    - Klik hier om een prijsindicatie te bekijken.
    - Klik hier om een vrijblijvende offerte aan te vragen.
    - Klik hier voor meer informatie over het onderhoudscontract.

    - Klik hier om screenshot 1 van de applicatie te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 2 van de applicatie te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 3 van de applicatie te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 4 van de applicatie te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 5 van de applicatie te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 6 van de applicatie te bekijken.

    - Klik hier om screenshot 1 van de Gebruikersportaal te bekijken.

    - Klik hier om screenshot 1 van de facilitaire module te bekijken.
    - Klik hier om screenshot 2 van de facilitaire module te bekijken.


    < Producten
             © Supportware 2008. Alle rechten voorbehouden.